2012-11-11

從「垃圾」悟出的金句

 

【明報專訊】雖然賣「垃圾」,但郭先生早已從中凝煉出他的獨特智慧,平均數分鐘便爆出發人深省的金句,叫人啼笑皆非,我嘗試挑出他數個見解或故事。

金句1
「100萬元的東西,包括古董,沒人要,就是垃圾,我可以話這塊石頭值1億,問題是有無人買,不然我家的東西,容乜易值幾十億?」

金句2
「做古董的人,其實抵佢賺,嗰件嘢就算我畀錢你擺喺度,一年半載,價值可能已經蒸發掉,變相根本每個人都在賣古董,古董的定義是,一切都是古董,除了人是垃圾之外。」

金句3
「女仔都係一件古董啦,10歲無人要,18歲好多人要,28歲還有少少,30歲的,你要。係咪先?件古董你鍾意時,搶都要,不喜歡,就喺垃圾站見到。」

金句4
「有些人心地不好,丟件東西都不想益人,打爛佢。」

金句5
「啲人講笑,手袋點樣為之靚?我就話二手最靚,知唔知點解?唔靚嘅袋,唔會有人買,變成全新貨,被買下的,當然是因為當時人的覺得靚。」

金句6
「世界上的設計,無進步過,是物料退步了,變得愈來愈垃圾,件嘢其實無變。」

金句7
「很多人可能想一下玩件好的,但我覺得可由中間玩起,玩什麼其實都要交學費,當你買一件嘢,買件最好的,永遠都覺得有好多未玩過,走返轉頭,玩番佢。其實只是玩過程吧?」

金句8
「咩係古董?同一件貨,喺我度同喺中環擺,唔一樣,後者價值連城,一切都是租金的問題。有個客的太太同個客話,兩間屋,一間用嚟放『古董』,我唔知你啲垃圾值多少錢,但我知間屋值幾多百萬,你究竟擺的是垃圾抑或古董?」


「舊舖」位於中央圖書館旁、苟延殘喘的灣景商場裏

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.