2012-06-10

"熟"

昨天晚上的聚會中,
F 突然感觸的對我說,
原來我兩曾經有不少歲月,
一起背著背包,
走過內地不少的名山大川景點,
品嚐各式大城小鎮的美食,
沿途日夕相對,
彼此並肩照顧的旅伴室友,
她以為我們是很熟的朋友,
但原來她發覺我和她不是很"熟".

我很默言,
因為,
於我,
永遠都是很好的朋友,
只不過是繁忙的生活,
疏於聯繫,
但心中,
存在真摰的友誼,
有如"君子之交淡如水",
清純,
質優,
維持心靈的生命之源!

All My Dearest Friends,
Please accept my apologies that though I didn't call,write or meet you very often, our friendship always stay in my mind,
Lots of love..................................
CC

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.