2018-03-17

【超人派金句】點止「心曠神怡」 李嘉誠經典金句數白欖


李嘉誠辭任長和(001)及長實(1113)主席兼執行董事職位,五月股東周年大會後生效,並出任資深顧問。周五個半小時業績答問會上,超人成為金句王,在此節錄部分精句。
談公司

「一年只係拎5,000蚊,我相信我最初時,時時喺屋企請客、應酬,我一晚應酬已經使咗5,000蚊」「公司政策係為股東服務,係忠誠嘅,唔會佔股東便宜,呢個係我做人嘅原則」「對股東來講,我已經盡晒我嘅力」「我只能講,走資呢件事,置之一笑,連基本知識都冇!」
談政治

「總之我自己有票我有資格我一樣投畀佢(習近平)」「香港人對政治會有時要求大多,但有時應該compromise」

談樓市

「當然可能未來利息會加上去,但係我睇唔出會加到離離譜譜,唔會!你話加,2%至3%已經不得了㗎喇」「如果冇樓唔同你結婚,如果有咁嘅諗法,如果我做男呢,我會同佢(女仔)講,你趁家後生,你快啲搵第二個!」

談自己
「你呢個問題(同周凱旋結婚),你估我會唔會答你呀,你邊間呀,我想認識你啫,《蘋果日報》喎……我冇嘢講呀」「我講真話,會得罪好多朋友,但我講假話我點解要出(自傳),我又唔想講假話」

資料來源:長和記者會




長和系四公司罕有定於周五(今日)公佈業績,全城估估吓主席李嘉誠是否宣佈退休,現在與大家重溫李嘉誠多年金句,有流傳至今時今日嘅勁hit爆bite,亦有當年今日仍值得回味的至理名言。

爆bite
「呢個地盤我啱啱去咗幾個鐘,我好少去嘅,我見到堆填區嗰邊,個綠色真係靚,心曠神怡!」(2009年中期業績,談日出康城)

「黃台之瓜,何堪再摘」(2016年引用唐代「章懷太子」李賢的詩句,表達香港政局看法)

「我由12歲full time,我差唔多工作咗超過100年」(2016年業績)「太細,個心都唔舒服」(2017年周年晚宴,談劏房)

「民望緊要,同中央合作得好都好緊要!其實今日都唔知結果會點發生,但有個神話『女媧補天』...... 好多時都係人為㗎姐!(2017年業績,談選特首)

「我愛香港,我愛自己國家,絕對唔會撤資」(2012年業績)「遲早有一日會爆,太多人做地產」(2017年周年晚宴)

至理名言

「不義而富且貴,於我如浮雲」(2001年引述論語,談財富看法)

「如果驕傲嘅心一直都有的話,遲早一定撞板」(1998年《傑出華人系列》)

「你睇嚟非常蝕抵嘅事,往往變成非常着數」(1998年《傑出華人系列》)

「逆境嘅時候,你要問自己條件夠唔夠,我認為我夠,因為我勤力、節儉、有毅力、肯求知、肯建立一個信譽」(1998年《傑出華人系列》)

「有錢你唔係一定快樂,唔係百分之一百,但世界好多事無錢你做唔到。」(2016年彭博訪問)「君子愛財取之有道,我亦用之有道」(2010年業績)

「如果話李嘉誠有幾分鐘時間同你傾人生,究竟行邊條路,相信我charge你幾多錢,你都會願意同我傾偈」(2011年業績)

家庭篇

「Richard(李澤楷)已經40歲,就算係14歲,都好難過問。」(2006年中期業績)「剛才邊個問我結婚嘅事?其實係我personal嘅事情,冇理由要答覆你。或者有一日我change my mind……」(2006年業績記者會)

財富篇「我唔重視呢個首富名稱,外國雜誌講我個人財產,至少有十年講少咗一半」(2013年業績)「話我係全球十大富豪,我內心真係冇乜波動」(2006年業績記者會)

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.