2017-11-19

12種令心情轉好的方法

工作唔順利?朋友又唔得閒陪你?情緒低落的時候,快試試以下方法,好好為自己cheer up!
 
1. 享受一個橙香泡泡浴,俾身體放鬆一下。
 
2. 食香蕉,因為香蕉裏面含有一種可以刺激腦部分泌令人心情轉好的物質,而其中的果糖和鉀質亦可以補充力量。
 
3. 朝早去公園散下步,多望下綠色植物。搵個舒適嘅位置坐低,幻想自己身處熱帶森林,深呼吸10分鐘,可以令你精神舒暢。
 
4. 寫出你做得最叻嘅50件事。
 
5. 微笑!愁眉苦臉都需要力氣,微笑反而可以令你更樂觀。
 
6. 食物都會影響我哋嘅情緒,如果你真係想用食物嚟調理心情,可以睇睇:快樂飲食:兩多兩少
 
7. 約班姊妹一齊睇舊相、做心理測驗,既能大笑一番,又能增進彼此友誼。
 
8. 去戶外行下,讓腦部吸收多些新鮮空氣。特別在陽光燦爛的日子,10分鐘嘅日光浴能使心情和活力提升不少。
 
9. Shopping!不要只是window shopping,偶然放縱一下,買啲嘢氹下自己,都係宣洩情緒嘅一種方法。
 
10. 睇一齣笑片,盡情大笑一番。
 
11. 為日常生活來個新轉變!行另一條路上班或改變一下髮型。
 
12. 來個最少20分鐘的午睡,忘卻煩惱。

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.