2017-11-19

如何重拾對工作的熱情?

同一個工作崗位做咗幾年,人變得麻木,工作變得流水作業,係好難避免嘅事,情況就同一段拍咗幾年拖嘅感情相似。但係呢個世界不進則退,只要你願意,要重燃對工作嘅熱情,並唔係難事!
不妨跟住以下幾點做:

1. 檢視一下自己每日嘅工作,有無浪費太多時間喺無謂嘅事上?

2. 調整待人處事嘅方法,因為「人」係會對你、對工作都有巨大而無形嘅影響力,例如嘗試喺受到批評時自我反省、對你唔鍾意嘅人釋出善意,盡量着眼於大家嘅優點上。

3. 如果可以嘅話,不妨走出框框,加點創意,令工作變得更有樂趣。

4. 回憶一下當初做呢份工嘅心情,然後想想當中經歷過嘅事,咁樣有助勾起你嘅熱情!

http://cg.cosmopolitan.com.hk/inner-girl/life-tips/ 

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.