2016-07-27

10招睇穿你老闆 係唔係好人

http://heawork.tumblr.com/post/148026954546/

今日教大家睇穿——你老闆﹗
佢有無對你做以下10件事?如果有,考慮辭職喇…

1. 向客人或廠商講大話

老闆自己唔想得失人,所以決定推下屬出去做箭靶,應付客人同廠商,咁搞法好唔公平,亦唔合理。

2.叫員工向其他同事講大話

辦公室常見現象,當老闆落啲不受歡迎指示,好多時要中層出面,向做細嘅講大話嚟掩飾。

3.錯就下屬孭

即係你呀﹗明明老闆先係船長,但一反艇就係下屬責任,咁公平咩?

4.要求員工取消或延後假期,但冇任何補償

連機票同酒店都book晒,但老闆都可以咁無情叫你cancel晒。點解老闆唔反省一下,自己冇預先做好planning,而要下屬拍硬檔,呢樣野有幾乞人憎。

5.要員工刺探其他同事

例如要員工去八下其他同事嘅諗法,點解老闆唔自己去問! 一個連同事都面對唔到嘅老闆,你仲可以點要求佢會好好對你?

6.要求員工跟隨愚蠢規範同流程

明知好多規範同流程係多餘,但老闆一於少理,逼員工follow包無死,結果不得民心。

7.唔俾員工提出自己意見同想法

老闆成日講「我想聽下你點睇」,但好多時佢哋意見接受,態度照舊。

8.員工表現好,但apprasial唔好

員工明明表現好,但老闆apprasial就寫佢唔多好,原來只係因為公司政策,唔准個個都咁高分……「公平」背後,就係老細今年又賺多咗利潤。

9.要求員工長時間工作

同事OT咗成晚,老闆竟然講句︰「大家辛苦喇,拍硬檔chur埋呢疊資料,聽朝早啲番來做preparation丫。」聽完想打人。

10.要求員工封嘴

公司部門所有野,都唔准對外講半句。香港有言論自由,只可惜辦公室冇,死未?
資料來源:Forbes

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.