2017-05-08

最強2018年請假攻略 教你點樣旺季慳錢外遊

政府剛公佈2018年公眾假期,全年除咗星期日,共有17日公眾假期。至於大家最關心的連假,多集中在年頭及年尾。而坊間亦有唔少分析,當中最詳細的絕對係Skyscanner.com.hk嘅旅遊攻略年曆,當中涵蓋所有香港公眾假期,如聖誕節及農曆新年,並分析三個旅遊貼士,包括:請假攻略、至抵旅遊月份同旅遊貼士,一齊睇下2018年點樣外遊先最醒目啦!

請假攻略:年曆上顯示公眾假期及建議請假日子,方便港人善用週末及假期,及早計劃旅程並預先請假。根據2017至2018年度至醒旅遊年曆,只需請假13天則可享受多達44天的悠長假期。旅客大可盡情探索世界,與摯友吃喝玩樂!

至抵旅遊月份:年曆上以不同顏色區分至抵、至貴及正常旅遊月份,大家可一覽每月平均機票價格的變化,預先規劃出發時段,避免外遊高峰期。2018年最抵旅遊月份包括十月、十一月和一月。至於聖誕檔期,選擇於聖誕節前夕的星期二出發,可節省高達 32%開支。

旅遊貼士:年曆更揭示公眾假期間外遊機票最貴的日子,並建議旅客於其他日子出發,大大節省旅遊費用。好似新年檔期,亦避免於2月17日出發!於15號出發可節省高達13%開支。而13號出發可減省高達43%的機票票價。

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.