2017-05-08

返工着咩色都係學問?

https://heawork.19ga.hk/2017050819000/

辦公室入面,總有唔少人信風水命理,就連着咩色衫返工都要睇過通勝。但原來,着乜色呢家嘢,真係有研究支持。
  1. 藍色:係增加生產力最好的顏色之一,因為佢係一種穩定又平靜的顏色,有效幫助打工仔專心手頭上工作,所以有唔少辦公室的間格都係用藍色做主調。着衫當然係同一道理,如果着寶藍色,grand得來沉實,但又不失醒目。
  2. 紅色:如果你份工好悶,又冇乜嘢做,咁穿紅色就最好不過,因為紅色可以加快呼吸及心跳、提高血壓,令打工仔不知不覺有時間過得較快的錯覺,提升速度。仲有,紅色還有增加食慾的效果,所以亦適合在餐廳使用。
  3. 黃色:令人感到積極,可以強化專注力,仲可以刺激創意。如果你份工同靈感創意息息相關,有時穿黃色都會令人幾醒神。不過要小心的是,因黃色的亮度太高,容易令人眼睛疲倦,所以最好都你搵灰色或其他沉色搭配一下。
  4. 白 色:白色一向都係OL特別中意的顏色,除了因為易襯色,其實仲可以激發樂觀態度,自然令人積極行事。
  5. 灰色:可以話係上班大忌,除了因為唔起眼,亦給人被動、無生機、事不關己的感覺。但辦公室入面,好多男同事都好中意灰色西裝,但記得如果要着,都要搭配明亮配件,好似鮮色少少的領呔,先可以抵銷負面效果。
  6. 黑色:令人看起來「有攻擊性」,過去亦研究統計,同一支曲棍球隊在穿黑色球衣時,因攻擊對方隊員而被處罰的次數,比穿白色球衣時高出許多。

如果係真,今日Blue Monday,想時間過得快的,應該揀番套紅色先出門!

綜合資料來源:www.entrepreneur.com、www.odesk.com、moredays.com、www.getdigsy.com、www.huffingtonpost.com

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.