2017-05-08

打工留學生爆日本Airbnb內幕 聽完後:日本人都唔係想像中咁老實啫


好多去日本旅行嘅朋友,近幾年都會選擇入住Airbnb,主要因為一個字:平。 不過最近日本Airbnb 因為受到政府打壓,好多時都臨時cut booking ,加上近年Airbnb 質素愈來愈差,小編本人無咩事都絕對唔會住Airbnb。不過作為日本留學生,身邊好多同學嘅Part time都係做執房,聽佢地講房東或負責人本身都好多guideline,聽完之後,你會覺得日本人絕對無你想像中咁老實!

1. 床單、披單唔係日日換
以一般酒店準則來講,床單被單呢啲應該係每日都要換,咁先可以維持到衛生同清潔程度,不過有部份嘅民宿並唔係日日換,有朋友說話「負責人叫的地兩星期先換一次,又或者同一個客人嘅話只係折返張被就算,地板都唔洗日日抹」。

2. 多用途毛巾
「負責人叫我地洗完廁所或浴缸,直接用浴室毛巾抹乾淨,然後拎去洗衣機同床單一齊洗」所以勸大家帶返自己毛巾最穩陣。

3. 二手家具
好多時負責人為咗慳錢,房內嘅用品可能會買二手貨,加上本身日本好多二手店,無論熱水壷、微波爐,通通都可以搵到,不過有幾污穢就無人知啦 。

4. 民宿主人不是房東?
唔好以為租Airbnb俾你嘅人一定係屋主,其實佢地好可能唔係房東而係租返來做民宿,自己根本唔係業主,「出門口如果見到房東,我只能話自己係租客!」

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.