2015-04-21

性格司長羅立文

http://www.chengpou.com.mo/mobile/m-news/?d=33732
  可能鬼仔性格啦!運輸工務司司長羅立文於立法會施政答問表現技驚四座、金句連連,昨面對議員提問時更「性格」回應,稱他自己不喜歡答「會研究」、「做好啲」,又話不會不處理問題,「放喺度唔處理……我冇呢個性格」。

 羅立文第二日列席立法會繼續以其「鬼鬼地」廣東話回答議員提問,坦言自己「中文麻麻」,「希望大家明白,如果有啲問題我答得唔係好清楚,或者答覆唔係好好呢,係因為我啲中文唔足夠,希望每一次來都會進一步。」 在輕軌等公共工程問題上,羅立文重申會去處理解決,「唔話肯定但會盡量」,強調判給了就期望能完工,超支、超時也是要完成,出問題就去處理,不會把問題「放喺度」,因非其性格,「同我個性格或者有少少唔同、出入」、「我就無呢個性格」。 不過,羅立文也指出,現時有許多問題需要處理,但不敢去承諾更多,而且當下本澳有一種概念,但凡任何一有問題便推給政府去處理解決,如私樓滲漏水,但可以肯定的是這樣工作根本做不完,也沒有能力去兼顧這麼多瓣。 到棘手的車輛增長問題,羅立文則直認政府冇計:「我唔想講一啲說話、唔鐘意講話我要去研究、我要去做好啲……」並繼公開招聘多個局長空缺後再向外求救,「有啲咩好辦法解決呢啲問題呢?一個月多九百架(車)我諗冇咩(辦法),如果各位有,我好歡迎收到個啲辦法!」

羅司力挺汪雲工作能力‧如係自己亦會作同一決定 羅立文談到公務員士氣低落問題時,希望外界明白他們的壓力和環境局限,更不點名力挺坐在身旁、即將離任的交通局局長汪雲。他稱,在回澳做司長以前並不認識 「呢個同事」,惟回來後見十個人有八個都會向他提起「呢個同事」,可經過四個月工作就有新看法,「呢個人職業功夫係得到我的欣賞、我的尊重」,「我完全明 白、完全接受(他辭職私人原因),如果我係他,或者、唔係或者,係都會有有同一個決定」。  

議員紛讚羅司:應該早啲返嚟做 面對羅立文「有嗰句講嗰句」的回應態度和表現,議員施家倫、唐曉晴等紛紛給讚。議員徐偉坤更贈羅司一個英文字母「T」字,讚他有承擔不卸膊,選擇不做「太 平官」,來做「最熱的廚房」運輸工務司司長,「你唔係有承擔係乜嘢呢」。 議員麥瑞權也同樣認為羅立文不止宜做外交官,更適宜做運輸工務司司長,不諱言在聽完羅司回應和看完傳媒報導,加上工程業界反映批則較以快許多,實有感「你 早啲返嚟做司長唔使搞成咁」,認為羅司才是真的「科學施政、以人為本、用心為民」,「唔使呃人,你講晒啲真相出嚟,大家都明白好多」。 連立法會主席賀一誠在結束會議時也參一腳,特別鳴謝羅立文在施政答問最後兩日裡帶給議會「好大的歡樂」,「真係好好一個回應,大家都係聽到好坦率回應,我 諗大家都好有感概,所以大家都係實事求是去處理我們面對的問題。」

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.