2015-10-03

10個各國文化差異 俾貼士=侮辱

https://hk.travel.yahoo.net/post/content/130064615525-yahootravelhk

所謂各處鄉村各處例,好似日本咁,又出書又出告示都係想話比人知己國禮儀,以教育方式希望各國旅客入鄉隨俗。事實上,各國都有你意想不到嘅習慣,正如你去到內地可以大小二便一樣,所以下面就舉咗唔少例子,出發前記得睇清楚啦。



1. 南韓同日本,俾貼士會被視為一種侮辱,令佢地覺得要有額外嘅錢先會將份內事做好。

2. 係澳洲、紐西蘭、蘇格蘭、荷蘭呢幾個地方坐的士要坐前座,唔係人地會覺得你好自大、睇唔起人。(但後座真係坐得舒服D喎。)

3. 係中東、南美、俄羅斯、希臘俾Like手勢,就等如舉中指一樣。(咁如果真係舉中指呢?)

4. 係德國,即使遲到幾分鐘已經係非常之唔禮貌 。(啱丫,你嘅時間係時間,唔通我嘅時間就唔係時間啦咩,呢個國際通用架啦!)


5. 大部份歐洲國家,收到禮物時要等送禮人唔係到先可以打開。(都啱丫,如果唔鍾意都唔會俾對方見到我藐咀麻。)


6. 在中國、菲律賓、泰國同俄羅斯作客時,唔可以食曬全部餸,唔係會顯得主人家好小器,無準備足夠野你食。(原來偉大嘅祖國有咁嘅習俗架咩?點解無聽過)


7. 係亞洲國家作客,唔可以自行開主人家個雪櫃,因為都係好唔禮貌。(其實無論去到邊都唔應該亂搞人地嘅野囉。)


8. 係日本同中國,收禮物要推辭好幾次先可以收下。(即係同埋單一樣姐,推咩丫搞咁多大龍鳳。)


9. 係中東,拒絕人地俾你嘅食物係好唔禮貌。(但如果請我食牛歡喜咁點算⋯⋯)

10. 係中國、沙地阿拉伯、法國、土耳其同日本嘅公眾場合包雲吞係好噁心嘅舉動。(但國內嘅同胞成日都放飛劍又點計先?)


No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.