2015-05-30

收禮趣事 (轉載)

http://www.bastillepost.com/hongkong/

早前《巴士的報》喺facebook專頁徵集大家難忘收禮物經歷,收集到不少有趣故事,以下係十位幸運兒分享的故事。

《香港味道》 - Isaac Mak
試過在聖誕聯歡會交換禮物,當時要準備一份10元以下的禮物,我就親手製作兩張書籤。輪到我抽,抽中最大嗰份。我拆開包裝紙,見有一個鞋盒;打開鞋 盒又是一個餅罐,以為是餅乾;怎料再打開,竟是一個空膠樽!我大叫:「咩嚟架?」準備這份禮物的人對我說:「恭喜你,你抽中了香港的新鮮空氣……」我打開 蓋,深深聞了一下,對他說:「噢!香港的味道!」

《讓我計劃過去》 - Peter Leung
2007年聖誕節,公司部門玩交換禮物,我收到一本「2007年記事簿」。事後我問過所有同事到㡳係邊個送,無人肯認。

《伴我成長有Kitty》 - Tsz Ching Ng:
小時候學校聖誕交換禮品,抽中一個hello kelly垃圾桶,男校居然有人拿hello kitty垃圾桶當禮物!時隔十多年,每年都收到不同禮品:杯、CD、毛巾、食物、相架,但陪得我最久的,卻還是這個垃圾桶,根本沒機會爛,仍佔我家一個位置。

《報紙包報紙包報紙包報紙》 - Toby Chu:
記得以前小學雞時期好興交換聖誕禮物。我接到好朋友禮物一刻已覺得奇怪,因為份禮物用報紙包住。我無問咁多即刻拆,點知發現唔太對路:「點解報紙入面又係一份用報紙包既禮物既?」我唯有繼續拆,拆去無數層報紙後,發現最裏面係一份完整的報紙。

《就是膽生毛》 - Cheuk Wa Chan:
他是我上司,職位比我高,但「功能上」真係唔夠班,嘢又唔識做,又要扮大佬!公司聖誕節 交換禮物環節,要求同事一星期前抽出送禮對像,再為對方預備一份個人化禮物。我跟同事交換抽籤結果,特意安排好為我至愛的上司準備一塊手寫板,更在眾人面 前話佢打字有困難,有新手寫板可以幫到佢。

《恐怖馬騮面》 - Tenny Kwan:
以前女同事去南非旅行,聽她說那邊鑽石好平,買一點鑽石。我諗住佢咁識貨,其他手信應該OK 啦,以興奮心情拆開來看,卻發現是個恐怖的馬騮面木頭公仔。上邊有手繪紅色顏料,驟眼望來有點似血,十分詭異,感覺有些不安。我面有難色說:「可不可以不 要?」她說:「係特登買俾你的,幾有特色呀!我自已也買了一個!」我最後收下了,懷着可能俾人鬧的心情回家。媽媽看後果然說:「乜嚟架?好像落降頭咁?咁 恐怖,不要放係屋企了!」於是我只好退回給她,之後份手信去向就不得而知了。

《嘆地獄檸檬煲青瓜入院慶生》 - Chung Hing Law:
奶奶素來喜歡自創古怪菜色,號稱「地獄廚神」,神作包括朱古力燉鴨,聞所未聞!前年我生日,奶 奶心血來潮話要煮兩味新菜式,我雖然又肥又大隻而且個胃訓練有素,但當日食咗份「禮物」檸檬煲青瓜落肚後都係頂唔住,個肚痛到狂標冷汗、面青口唇白。奶奶 嚇到即刻打999報警叫十字車送我入院。醫生好風趣咁同我講左聲生日快樂,話我只係食物中毒啫,洗完胃唞吓就可以出院喇!嗰刻我就發誓要努力搵錢搬出去 住,唔要再寄人籬下做白老鼠。

《生日白爉燭》 - Eva Kam:
記得某年生曰,前男友送我一個法國製造香氛爉燭,他還說這個禮物是朋友獨家代理,重點是每款只有一個。我原先滿心歡喜,即時拆開一看,結果香味可以接受,但顏色就絕不適合生日時收到。不用多說,大家都知是跟麼顏色吧!唉!


《環保小先鋒》 - Sharkk Ko:
細個嗰陣我姨婆送咗件生日禮物比我,原本以為係玩具、遊戲機之類。佢送到嚟嗰陣仲有個盒裝,睇到我「眼金金」。點知一打開,竟然係一件六、七十年代嘅花花衫,索一索仲舒根活絡,因為件衫成陣藥油味。據說此衫同姨婆有不少肌膚之親!我姨婆真係環保小先鋒。

《唯一睡衣難捨棄》 - Kai Chit Fu:
我小時候搞過幾次生日會,生日禮物多數都是書籍。有一次生日會我朋友則來了一份用包裝紙 包裝的禮物,摸下去軟綿綿。他很熱切跟我說要我拆開包裝。我拆開後當堂嚇一跳,然後得啖笑,原來他送了一套睡衣給我!這套睡衣是我人生中第一套、也是唯一 一套睡衣。每晚我都穿著它睡著,直到小六不再合身才不穿。我並無丟掉,因為它象徵小孩子的純真、以及一份真摯友誼。

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.