2016-09-16

機場免稅店內 5種必買商品

機場消費一向貴,食個飯、買支水比市區貴2-3倍,十個有九個旅客都只係迫不得已先會消費。但其實機場免稅店唔係樣樣野都貴架,就好似日本100yen店一樣,唔係樣樣平,只要你識揀,買得醒目,一樣執到平野!最近外國網站aol.com列出5種值得係免稅店買嘅商品,以後去機場唔洗驚白等啦!


去旅行買酒要俾煙酒税,而係機場買就免稅。所以,機場嘅酒比岀面平25-50%不等,所以台灣同日本機場,特別多人搶威士忌。


同酒一樣,平時買係要俾埋煙酒税,但係機場無論買雪茄定咩牌子嘅煙草都係平啲嘅,煙民應該好清楚。

護膚品
女士們旅行時多係機場免稅商店購買護膚品,因為有啲貨品係可以平到差唔多半價,但要小心,如果機場免稅店無貨,就要下次先有得再買啦!

化妝品
女士們亦唔可以錯過化妝品!因為佢同護膚品一樣,有時候會有大減價!

雜誌
雖然雜誌平嘅程度冇護膚品果啲咁高,價錢同岀面都有時係差吾多,但就適合俾你係飛機上打發時間,所以都係物超所值。

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.