2016-09-23

裝修佬話你知:驗樓技巧(一) (康少)


驗樓前要有了解清楚驗樓有啲咩需要注意:
 
門口位有無碰撞同油油漆
從嚴格來講,門身內、外、頂係必須要油油漆。門嘅空隙唔可以太大,開關門有無特別聲音,門嘅四邊要緊貼門框,門鎖嘅一邊空隙唔可以太大,門嘅隔音同密封程度要好,最重要嘅一樣係記得換鎖。 

門窗安裝軌道是否順暢
係 門窗檢查方面,最主要嘅就係檢查門窗條軌是否順暢。另外要檢查門窗玻璃有無破損、窗框有無變形、窗嘅強度功能,門窗推拉是否順滑,表面是否平整光潔。五金 配件必須齊全,位置要正確,穩陣。門窗關閉時扇同框,門扇同門扇直接無明顯空隙,密封條唔鬆動,唔脫落,唔外露。門窗框、扇是否垂直,唔可以彎曲。玻璃無 污染,無破損,夾分隔條均勻。  

層高唔能夠低於9尺半
作為房屋建築高度規定一般係9尺半,實際高度唔能夠低於9尺。 

天花板有無裂紋 
檢查天花板有無,天花板同牆面嘅角線是否係水平線,特別係廁所天花板,廁所嘅防水層無做好,最令人頭疼嘅就係樓上污水滴落來,唔單止腐蝕牆面、滲水,麻煩事就多啦。  

牆面有無裂痕
檢查牆面是否平整嘅同時,仲需要睇牆面有無裂痕,有無外漏嘅鐵絲網、鋼筋。樓齡大嘅房屋一般牆面會變形、裂開、牆面剝落等,驗收時一定要認真檢查。  

地面是否平整
想知地面是否平整,需要用水平尺,靠牆面地面,檢查是否平整,同時觀察有無劃痕裂紋,牆面有無石灰爆點,爆點即係生石灰係發成熟石灰時因攪拌唔均勻未發好,抹係牆上就會形成爆點,用硬物敲打爆點就會發現大面積嘅疏鬆、脫落等質量問題。 

露台設備有無破損
驗收露台時候,主要睇露台地面是否平整有無破損,其次就係露台嘅窗設備是否完好。  

出水、排水是否正常
檢查出水主要係睇各個水喉嘅水龍頭是否有水,是否出水順暢。驗收排水嘅位置主要係洗手盆、馬桶、浴缸、廚房、露台地漏等,如果正常狀態會聽到咕嚕嚕嘅聲音同表面無積水,盡可能令水流大、急,再睇水壓大細,試排水速度。

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.