2016-09-16

裝修佬 - 通渠方法


http://yes-news.com/

如果係泥土、紙類可溶或可打散物品,多沖幾次水自然就會通。如果係油污塞住,咁就沖一盆滾水落去化開佢。或者買啲燒鹼,煲滾水將燒鹼煮融,倒入馬桶,過十幾分鐘就會通。

將馬桶裝一半水,用圓形拖把或圓頭刷,對住下水道窿用力攪。或者到超市買個廁所泵,用力泵幾下,半個月一次,就唔會塞了。

用鐵絲整成鉤型,伸到下水道攪動,污物自然會纏係鐵絲上。或者搵一條半寸寬嘅竹條伸入馬桶疏通。 仲可以用喉道疏通劑,將疏通劑倒落廁所度,倒完後停留三分鐘沖熱水,再等十分鐘,最後用清水沖洗。

氣筒上綁塊布,然後倒啲水入去然後打氣,一陣就會疏通。

另外有個冇咁人道嘅方法,就係可以買條泥鰍放入廁所度,倒入暖水,泥鰍遇熱就會博命往落面捐,以達到疏通目的。

市面上有一種專為淤塞疏通發明嘅工具,前面係彈簧,根據淤塞物離馬桶口高度決定彈簧長度,擰緊螺絲後壓彈簧,直到疏通或將污物取出。

裝修佬溫馨提示 
以上方法一般情況下都可以令淤塞嘅馬桶暢通返,如果唔得就要搵專業師傅(渠王)解決。馬桶堵塞唔係小問題,發現淤塞要即時處理。以上幾種實用方法,對於堵塞馬桶情況效果明顯。但平時我地亦應該經常做保養,唔需要下下等塞咗先來解決。

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.