2010-02-21

嫁個有錢人 Marry a Rich Man

Not the first time to watch this movie, but still, it 's good to kill time by watching it - beautiful actor/actress, nice scenery of Milan, simple romantic story!!


嫁個有錢人是阿Me(鄭秀文飾)的願望,她向著流星許願,並看見流星在遠處墜落,地上出現了一本書《玻璃鞋》。阿Me被內容吸引,並獲得啟發,向著嫁個有錢人的目標進發。

阿Me依照書本中的步驟,想嫁個有錢人的話,便要令自己似個有錢人,由學習聲線、眼神、表情、談吐與禮儀,以便將來躋身上流社會。阿Me展開尋找有錢人的旅程,她乘搭頭等機位往歐洲,遇上阿誕(任賢齊飾),他們在歐洲度過了浪漫假期。可是阿誕不辭而別,有不可告人的原因.....

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

About Me

A tiny dust in the universe.